تبریک تلفنی سال جدید وزیر علوم به 4 استاد برجسته دانشگاه های کشور

به گزارش بوستان گفتگو، وزیر علوم سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در تماس های تلفنی جداگانه ای با چند تن از استادان نام آشنای دانشگاه های کشور گفت وگو کرد و سال جدید را تبریک گفت.

تبریک تلفنی سال جدید وزیر علوم به 4 استاد برجسته دانشگاه های کشور

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به رسم سال های قبل که در منزل بعضی اساتید برجسته دانشگاه های کشور حضور می یافت و سال نو را حضوری تبریک می گفت، سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در تماس های تلفنی جداگانه ای با چند تن از استادان نام آشنای دانشگاه های کشور گفت وگو و سال جدید را تبریک گفت و احوال آنان را جویا شد.

غلامی در روزهای گذشته نیز طی تماس های تلفنی جداگانه با تعدادی از استادان بنام و برجسته کشور، سال جدید را به آنها تبریک گفته و جویای احوال آنها شده بود.

امروز نیز وزیر علوم در تماس های تلفنی جداگانه با جعفر قیصری استاد بازنشسته دانشگاه یزد، اسداله رضوی عضو هیئت علمی بازنشسته دانشگاه شهیدباهنر کرمان، محمدجعفر پاک سرشت استاد بازنشسته دانشگاه شهیدچمران اهواز و حسن ابراهیم زاده استاد زیست شناسی دانشگاه تهران گفت وگو کرد.

جعفر قیصری استاد بازنشسته دانشگاه یزد و از بنیان گذاران این دانشگاه است.

اسداله رضوی عضو هیئت علمی بازنشسته دانشگاه شهیدباهنر کرمان و از روسای پیشین این دانشگاه می باشد.

محمدجعفر پاک سرشت استاد بازنشسته دانشگاه شهیدچمران اهواز است.

حسن ابراهیم زاده نیز استاد زیست شناسی دانشگاه تهران، چهره ماندگار کشوری و عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران می باشد.

لازم به ذکر است وزیر علوم در روزهای گذشته نیز در تماس های تلفنی جداگانه ای، با تعدادی از استادان برجسته کشور گفت وگو نموده است.

غلامی در دو سال گذشته و از زمان عهده دار بودن مسئولیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در فروردین هر سال به همراه تعدادی از معاونان و رؤسای دانشگاه ها در منزل بعضی استادان بنام و برجسته کشور حضور می یافت و در فضایی کاملاً صمیمی، ضمن دید و بازدید به مناسبت سال جدید، احوال استادان را از نزدیک جویا می شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1036

به "تبریک تلفنی سال جدید وزیر علوم به 4 استاد برجسته دانشگاه های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک تلفنی سال جدید وزیر علوم به 4 استاد برجسته دانشگاه های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید