تاثیرات کی روش هنوز در تیم ملی ماندگار است، در خط حمله عالی بودیم

به گزارش بوستان گفتگو، شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص تساوی تیم ملی ایران برابرکره جنوبی در دیدار تدارکاتی گفت: بازی با حملات ایران آغاز شد و تیم ملی کشورمان با قدرت و اعتماد به نفس بالایی بازی کرد. با اینکه این دیدار در کره و در مقابل چشمان هزاران هوادار کره ای انجام گرفت اما بازیکنان ما یک بازی رو به جلو انجام داده و نمایش قابل قبولی از خود بر جای گذاشتند.

تاثیرات کی روش هنوز در تیم ملی ماندگار است، در خط حمله عالی بودیم

وی تاکید کرد: بر اثر اشتباه خودمان گل خوردیم و حریف از این اشتباه استفاده کرد ولی تاثیر آنچنانی در گل خوردن ما نداشتند. متاسفانه عدم هماهنگی دو مدافع ما و برخورد آنها با یکدیگر باعث شد تا کره ای ها از این اشتباه استفاده کرده و به گل دست پیدا کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران شرح داد: خط هافبک و حمله ما فوق العاده بود. نقش طارمی، جهانبخش و انصاری فرد در حفظ توپ و رو به جلو بازی کردن عالی بود و مطمئناً اگر از فرصت های بدست آمده بهتر استفاده می کردند ما برنده این دیدار می شدیم اما در مجموع عملکرد تیم ملی برابر کره جنوبی آماده پسندیده و قابل قبول بود.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ویلموتس می تواند در تیم ملی ما پیروز باشد، گفت: اسکلت تیم ملی ما در حال حاضر همان نفراتی هستند که 8 سال کی روش با آنها کار کرد. اعتقاد دارم هنوزویلموتس نتوانسته شناخت خوبی ازتیم ملی داشته باشد البته کی روش بیشتر تدافعی بود و دلخوش به ضد حمله ها ولی ویلموتس به بازی رو به جلو و تهاجمی علاقه بیشتری دارد و این می تواند اعتماد به نفس خوبی به تیم ملی بدهد.

بیانی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی نیاز به تغییرات اساسی دارد یا خیر گفت، به طور حتم با شروع لیگ و دیدن بازیهای تیم های لیگ برتری، ویلموتس نفرات جدیدی را به تیم ملی دعوت خواهد کرد. چند بازیکن پا به سن گذاشته هستند که رفته رفته باید تیم ملی را ترک کنند و جای خود را به جوانانی بدهند که از انگیزه بالایی برخوردارند. زمان کی روش هم دیدیم او آرام آرام نسل ملی پوشان را تغییر داد و بازیکنانی چون نکونام، تیموریان، جلال حسینی از تیم ملی کنار گذاشته شده و جوانان با انگیزه تر جای آنان را گرفتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 245

به "تاثیرات کی روش هنوز در تیم ملی ماندگار است، در خط حمله عالی بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیرات کی روش هنوز در تیم ملی ماندگار است، در خط حمله عالی بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید