برگزاری دیدار ایران و ونزوئلا در قطر قطعی نیست، مسابقه با ترینیداد و توباگو در تبریز، منتظر تایید کی روش!

به گزارش بوستان گفتگو، برگزاری دیدار شاگردان کی روش با تیم ملی ونزوئلا در قطر قطعی نیست و مسئولان فدراسیون فوتبال درحال آنالیز این موضوع هستند.

برگزاری دیدار ایران و ونزوئلا در قطر قطعی نیست، مسابقه با ترینیداد و توباگو در تبریز، منتظر تایید کی روش!

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران، پس از اردوی مهرماه تیم ملی فوتبال ایران و تقابل با بولیوی در ورزشگاه آزادی که با پیروزی 2 بر یک شاگردان کی روش همراه شد، مسئولان فدراسیون فوتبال موفق شدند تا 2 بازی دوستانه با تیم های ونزوئلا و ترینیداد و توباگو را برای یوزهای کشورمان مهیا نمایند که قرار است 24 و 29 آبان برگزار گردد.

ونزوئلایی ها به دلیل حضور 6 بازیکن در لیگ آمریکا به فدراسیون فوتبال ایران نامه نوشتند و خواهان برگزاری بازی در کشور دیگری شدند و مهدی تاج (رئیس فدراسیون فوتبال)، محمود اسلامیان (عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال) و محمد رضا ساکت (دبیرکل فدراسیون فوتبال) روز چهارشنبه تشکیل جلسه دادند و اسلامیان پس از انتها جلسه در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت که مهدی تاج و محمدرضا ساکت با توجه به مسئله ای که بازیکنان ونزوئلا برای سفر به ایران دارند، دنبال پیدا کردن راه حلی هستند تا این بازی در کشور دیگری برگزار گردد. به همین دلیل در کوشش هستیم تا به نتیجه برسیم.

طی روزهای اخیر برخی رسانه ها مدعی شدند که دیدار تیم ملی فوتبال ایران با ونزوئلا قرار است 29 آبان در قطر برگزار گردد که امیر حسین حسینی، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران در این باره مایل به صحبت کردن نبود، اما اظهار داشت: باید کارلوس کی روش به ایران بیاید تا در این باره نظر دهیم. تا سرمربی تیم ملی نیاید نمی توانیم موضوعی را تایید کنیم.

همچنین پس از تعداد حضور کم طرفداران در دیدار ایران و بولیوی، کی روش اظهار داشت که بهتر است دیدار های تیم ملی در شهرستان ها هم برگزار گردد و سپس مارکار آقاجانیان و دیگر دستیاران کارلوس کی روش چند روز پیش به تبریز سفر کردند و ضمن بازدید از چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز و بنیان دیزل، آقاجانیان این 2 زمین و امکانات شهر تبریز را خوب توصیف کرد. حال اگر کارلوس کی روش تایید نهایی را دهد، دیدار تدارکاتی یوزهای کشورمان با ترینیداد و توباگو در تبریز برگزار خواهد شد و این در حالیست که محمد رضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال در تاریخ 25 مهرماه 1397 در مصاحبه با خبرنگاران بیان نموده بود که شرایط برگزاری بازی های تیم ملی فوتبال در شهرستان ها وجود ندارد و این موضوع امکان پذیر نیست، زیرا اردوی تیم ملی فوتبال در تهران است و نمی توانیم مسابقات دوستانه را در شهرستان ها برگزار کنیم.

او اضافه کرد: همچنین تعداد کمی ورزشگاه خوب و با استاندارد در ایران وجود دارد و در نتیجه برگزاری بازی های تیم ملی در شهرستان ها امکان پذیر نیست.

حال باید دید دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ونزوئلا در چه کشوری برگزار خواهد شد و آیا کارلوس کی روش برای دیدار یوزها مقابل ترینیداد و توباگو در تبریز تایید می دهد یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

افتتاح فولاد آرنا با میزبانی از تیم ملی فوتبال ایران

اسلامیان: حاشیه ها پیش از جام جهانی به تیم ملی ضربه زد/

مخالفت فدراسیون فوتبال با برگزاری بازی های تیم ملی در شهرستان ها

دیدار ایران و ونزوئلا در قطر برگزار می گردد؟

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 84

به "برگزاری دیدار ایران و ونزوئلا در قطر قطعی نیست، مسابقه با ترینیداد و توباگو در تبریز، منتظر تایید کی روش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دیدار ایران و ونزوئلا در قطر قطعی نیست، مسابقه با ترینیداد و توباگو در تبریز، منتظر تایید کی روش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید