برزخ کرونا در استرالیا

به گزارش بوستان گفتگو، در حالی که انتظار می رفت استرالیا بتواند از شیوع ویروس کرونا نجات پیدا کند، اما مهار نشدن و یا کاهش نیافتن این بیماری موجب شده بسیاری از مردم این کشور با خانه نشینی های طولانی احساس افسردگی و نگرانی نمایند.

برزخ کرونا در استرالیا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

خبرگزاری فرانسه بامداد شنبه نوشت، به رغم اینکه مردم شهر ملبورن چهار هفته است که در قرنطینه به سر می برند اما روزانه صدها مورد به تعداد مبتلایان ویروس کرونا اضافه می گردد و این موضوع مردم را افسرده و نگران نموده است.

در حالی که بسیاری فکر می کردند که قدرت ویروس کرونا مهار و یا کاهش یافته است اما هنوز این ویروس توانسته میلیون ها نفر را به ماندن در خانه و یا استفاده از ماسک های بهداشتی برای جلوگیری از این بیماری مجبور کند.

استفان پاسکوسکی شهروند ملبورن به خبرگزاری فرانسه گفت: مردم احساس افسردگی می نمایند زیرا نمی توانند خانه را ترک نمایند.

وی اضافه نمود: تنها کاری که می گردد انجام داد رفتن سر کار و بازگشت به خانه است اگر در صورتی که شاغل باشید و اگر شخصی بیکاری باشد باید در خانه بماند و به یاری های اجتماعی دولت متکی گردد.

دانیل اندروز رییس دولت محلی ویکتوریا گفت: شهر پنج میلیون نفری و مناطق اطراف آن در برزخ قرار می گیرند، مگر اینکه آن ها بتوانند میزان شیوع ویروس را کاهش دهند.

وی گفت که در روز آدینه 600 فرد جدید به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد تا کنون هشت نفر جان خود را از دست داده اند.

اندروز به اصحاب رسانه گفت: ما جلوی خارج شدن شرایط کنونی از کنترل را کاملا مهار نموده ایم اما نتوانسته ایم به اندازه کافی آن را از بین ببریم.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1241

به "برزخ کرونا در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برزخ کرونا در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید