بررسی آمار کلین شیت دروازه بانان لیگ برتر بیستم

به گزارش بوستان گفتگو، دروازه بان های لیگ برتر رقابت پای تا پایی را برای کسب عنوان بیشترین کلین شیت با یکدیگر دارند.

بررسی آمار کلین شیت دروازه بانان لیگ برتر بیستم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، با گذشت حدود یک سوم از بازی های لیگ برتر نقش دروازه بان های تیم ها در نتایجی که آنها کسب می کنند بسیار تعیین کننده است. در لیگ برتر بیستم شرایط به شکلی پیش رفته که به جز دروازه بان های نامدار نفرات جوانی نیز توانسته اند نام خود را بر سر زبان ها بیندازند.

یکی از موضوعات مهمی که دروازه بان ها به آنها اهمیت می دهند بسته نگه داشتن دروازه شان در مسابقات است. این موضوع که اصطلاحا کلین شیت نامیده می شود برای گلرها اهمیت زیادی دارد و به همین خاطر تا اینجای مسابقات نیز رقابت نزدیکی میان گلرهای لیگ برتری برای به دست آوردن رکورد بیشترین کلین شیت وجود دارد.

در بین دروازه بان های لیگ برتری تا به امروز محمدرضا اخباری آمار بهتری نسبت به بقیه گلرها از خود برجای گذاشته است. اخباری که امسال دوباره به مرد شماره تراکتور تبدیل شده از مجموع 9 مسابقه تراکتور 5 بار پیروز شده دروازه اش را بسته نگه دارد و بهترین دروازه بان از نظر تعداد کلین شیت است.

بعد از اخباری 7 دروازه بان دیگر در لیگ حضور دارند هرکدام 4 بار دروازه شان را از گل خوردن حفظ کردند. حسین پورحمیدی(آلومینیوم)، حامد لک(پرسپولیس)، محمد دریس(پیکان) ، ناصر سالاری(مس رفسنجان)، احمد گوهری(نفت مسجدسلیمان)، رشید مظاهری(استقلال) و حسین اکبرمنادی(سایپا) دروازه بان هایی هستند که تا به امروز 4 کلین شیت در کارنامه شان دارند و انگیزه زیادی نزد آنها است تا بتوانند به رکورد اخباری و بهتر از آن دست پیدا کنند.

محسن فروزان(فولاد) و پیام نیازمند(سپاهان) هم دو دروازه بانی هستند که با 3 کلین شیت در رده سوم جدول بهترین دروازه بان ها قرار گرفته اند.

علیرضا حقیقی(گل گهر)، میلاد فراهانی(شهرخودرو) و نیما میرزازاد(نساجی) نیز هرکدام 2 بار دروازه شان را بسته نگه داشتند و در رده چهارم هستند.

جدول بهترین دروازه بان ها در تعداد کلین شیت به شرح ذیل است:

5 کلین شیت: محمدرضا اخباری(تراکتور)

4 کلین شیت: حسین پورحمیدی(آلومینیوم)، حامد لک(پرسپولیس)، محمد دریس(پیکان) ، ناصر سالاری(مس رفسنجان)، احمد گوهری(نفت مسجدسلیمان)، رشید مظاهری(استقلال) و حسین اکبرمنادی(سایپا)

3 کلین شیت: محسن فروزان(فولاد) و پیام نیازمند(سپاهان)

2 کلین شیت: علیرضا حقیقی(گل گهر)، میلاد فراهانی(شهرخودرو) و نیما میرزازاد(نساجی)

1 کلین شیت: احسان مرادیان(فولاد)،سعید جلالی(شهرخودرو)، سیدحسین حسینی(استقلال)، رضایی(ماشین سازی)، حامد فلاح زاده(نفت آبادان) و شهاب گردان(ذوب آهن)

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1521

به "بررسی آمار کلین شیت دروازه بانان لیگ برتر بیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی آمار کلین شیت دروازه بانان لیگ برتر بیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید