برخی داورها با قلعه نویی مشکل دارند

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، سعید الهویی عصر جمعه در نشست خبری قبل از بازی گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز از سری مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، مطرح نمود: خیلی خوشحالیم که فرصت برگزاری یک بازی بسیار خوب دیگر را این هفته برابر یکی از تیم های خوب ایران خواهیم داشت.

برخی داورها با قلعه نویی مشکل دارند

وی ادامه داد: به چند دلیل به بازی فردا امیدواریم؛ اول اینکه کیفیت فنی و سبک بازی تراکتورسازی شبیه ماست و سعی دارد که با توپ فوتبال مالکانه بازی کند. تصور می کنم بازی فردا جدال دو تیم خوب لیگ رجحان در بازی مالکانه است.

الهویی خاطرنشان کرد: طبیعتاً فردا هر تیمی بهتر بتواند بازی مالکانه و حملات تدریجی اش را انجام بدهد، شانس بیشتری برای پیروزی دارد، به همین دلیل حدس می زنیم هواداران و تماشاگران فردا بازی زیبایی ببینند و بسیار امیدوارم که با تمریناتی که در هفته گذشته انجام دادیم، بتوانیم نتیجه خوبی هم به دست بیاوریم.

تفکر قلعه نویی بازی تهاجمی و مالکانه است

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در پاسخ به خبرنگاری که مطرح کرد فردا هواداران 3 امتیاز خانگی را می خواهند، گفت: مطمئن باشید قلعه نویی در برابر هر تیمی در هر ورزشگاهی و هر شهری که بخواهد بازی کند، فقط به دنبال 3 امتیاز است. تفکر قلعه نویی، تفکر بازی تهاجمی، مالکانه و دریافت 3 امتیاز است.

وی در مورد موفقیت باشگاه گل گهر خاطرنشان کرد: موفقیت یک فرایند است و باید بپذیریم که باشگاه گل گهر سیرجان در فصل جاری با حضور قلعه نویی سعی می کند که ثباتی در فوتبال ایران برای خودش ایجاد کند، رسیدن به قله مدنظر قلعه نویی زمان بر است.

دستیار قلعه نویی در راستای کیفیت تیم گل گهر در لیگ برتر گفت: مطمئن باشید پله به پله جلو می رویم، گل گهر جزو چهار تیم صدر جدول از لحاظ کیفیت است، پس امیدوار باید باشیم.

وی در ادامه به هواداران گل گهر گفت: قلعه نویی، کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش شان را انجام می دهد از هواداران می خواهم به ما انرژی مثبت بدهند، مطمئن باشید ما داریم تلاش می کنیم که بهترین عملکرد را برای طول لیگ داشته باشیم.

گل گهر در نیم فصل تقویت می شود

الهویی در رابطه با جذب و معاوضه بازیکنان گل گهر با سایر باشگاه ها خاطرنشان کرد: در زمینه تقویت تیم، مطمئناً قلعه نویی بعد از انتها بازی های نیم فصل اول لیگ با آنالیز و آنالیز کامل و کافی مثل سالهای گذشته بهترین انتخاب ها را انجام می دهند.

وی ادامه داد: در مورد داستان تعویض علیزاده هم، فکر می کنم باشگاه بیانیه ای صادر کرده و تمام بازیکنان با تمرکز صد درصد درگیر تمرینات و مسابقات هستند، اصلاً از این موضوع نگران نباشید.

الهویی خاطرنشان کرد: قلعه نویی مطمئناً نیم فصل سعی خواهد کرد تیم را به بهترین شکل تقویت کند، کما اینکه جذب یک بازیکن آزاد مثل مرتضی تبریزی که قبل از این هم کیفیت بالای خودش را نشان داده است، بیانگر این است که قلعه نویی انتخاب های خوبی برای تیم دارد، مطمئن باشید در نیم فصل هم اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وی از محرومان و مصدومان تیم گل گهر برای بازی برابر تراکنور چنین گفت: در لیست اصلی، مصدوم و محرومی نداریم، یکی دو نفر از بازیکنانمان مصدومیت های خیلی کوچکی دارند، شاید قلعه نویی ترجیح بدهد برای حفاظت از سلامتی شان فردا به آنها استراحت بدهد و این بازیکنان را در لیست 20 نفره نیاورد؛ ولی بازیکنانی که به خاطر مصدومیت طولانی مدت، از لیست خارج باشد، نداریم.

داوران عدالت را برقرار کنند

الهویی بخش انتهای صحبت های خود را به داوری و کارشناسان داوری لیگ برتر اختصاص داد: یک موضوع را بارها در هفته های گذشته مطرح کردیم و قصدمان اعتراض بی دلیل نیست بلکه به دنبال اصلاح هستیم.

وی ادامه داد: طبق گفته کارشناسان داوری در هفته گذشته اشتباه داوری دو امتیاز را از تیم ما گرفته است. در این فصل تیم گل گهر بیش از همه تیم ها ضرر کرده است؛ برخی تیم ها ممکن است در یک بازی ضرر کرده باشند ولی یک جای دیگر هم از داوری نفع بردند و در نتیجه برآیندشان صفری بوده است.

الهویی با اشاره به اینکه در این فصل برآیند داوری ها به ضرر ما بوده است، اضافه نمود: با توجه به اتفاقات سال های گذشته، به نظر می رسد مشکلِ اشتباهات داوری با تیم نیست بلکه متوجه قلعه نویی است. ما نمی خواهیم این موضوع را به کل جامعه داوری بسط بدهیم، بلکه مربوط به یک بخش کوچک و قلیلی است.

وی گفت: از رئیس کمیته داوران، دپارتمان داورن و داورانی که می دانیم وجدان پاکی دارند، می دانیم که می دانند جایگاهشان، جایگاه قضاوت و برقرار کردن عدالت هست، خواهش می کنیم که تحت تأثیر این مسائل قرار نگیرند. ما هیچ چیز اضافه ای از داوران نمی خواهیم و فقط از داوران عدالت را اجرا کنند. آن چیزی که حق ماست را به ما بدهند، چیز بیشتری نمی خواهیم، ولی آن چیزی که حق ماست را از ما نگیرند.

الهویی خاطرنشان کرد: اشتباهت داوری وجود دارد، در این هیچ شکی نیست، ولی ما از داوران می خواهیم که با وجدان آگاه و بیدار خودشان عدالت را برقرار کنند، تا همه تیم ها و افرادی که در فوتبال حضور دارند، بر اساس این عدالت بر خلاف اتفاقات چند سال اخیر افتاده به حق واقعی خودشان برسند.

تیم گل گهر سیرجان شنبه 4 بهمن 99، ساعت 15:00 در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف تیم تراکتور تبریز خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1547

به "برخی داورها با قلعه نویی مشکل دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی داورها با قلعه نویی مشکل دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید