بدون داشتن مجوز، تردد در مسکو ممنوع شد

به گزارش بوستان گفتگو، شهردار مسکو با توجه با افزایش سرعت انتشار ویروس کرونا در مسکو که در روزهای اخیر هزاران نفر را در این شهر بیمار کرده است، اعلام نمود: مردم پایتخت از اول هفته آینده (دوشنبه) بدون داشتن مجوز تردد اجازه خروج از منازل خود را نخواهند داشت.

بدون داشتن مجوز، تردد در مسکو ممنوع شد

به گزارش شبکه تلویزیونی روسیه 24، سرگئی سابیانین در سخنانی خطاب به ساکنان مسکو گفت: باتوجه به افزایش شمار بیماران کرونایی در مسکو، در پایتخت تدابیر جدید به اجرا در می آید.

وی گفت: در مرحله نخست، رفتن به سر کار تنظیم خواهد شد و در مرحله دوم برای اهداف دیگر و در مرحله سوم اگر لازم باشد، تردد در داخل نواحی مسکو تنظیم می شود.

به گفته سابیانین، هرچند که سیستم مجوز حالت گفتن خواهد داشت، اما مقام های شهری حق برای راستی آزمایی اطلاعاتی را که اشخاص تردد کننده ارائه می دهند، برای خود محفوظ می دانند.

به گزارش رسانه ها، طرح تردد مردم با استفاده از گوشی تلفن های همراه اجرا می شود با این وجود شهردار مسکو اطلاعات دقیقی در این مورد ارائه نکرد.

به گفته شهردار مسکو، بیمارستان ها و مراکز فوریت های پزشکی پایتخت بخاطر افزایش شمار بیماران، تا سرحد امکانات خود کار می کنند.

وی افزود: باتوجه به این مساله، تصمیم گرفته شده است بر تعداد مراکز درمانی که بیماران کرونایی را می پذیرند، اضافه کرده شود و در 40 مرکز درمانی، بخش هایی برای مبارزه با کرونا دایر خواهد شد.

شهردار مسکو این را نیز گفت که بخاطر شرایط سخت اپیدمیولوژی مسکو، تصمیم گرفته شده است که به غیر از مراکز دولتی بسیاری از مراکز اقتصادی دیگر تعطیل شوند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، ستاد مقابله با گسترش کرونا در روسیه دیروز در آخرین گزارش خود تا این لحظه گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه با ثبت یک هزار و 786 مورد جدید به 11 هزار و 917 نفر رسیده است.

تعداد جانباختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا هم در این کشور از 94 نفر فراتر رفته است.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1022

به "بدون داشتن مجوز، تردد در مسکو ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون داشتن مجوز، تردد در مسکو ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید