بحران کرونا و نگرانی گوش شکسته ها، بلاتکلیفی ملی پوشان و مسابقات جهانی پیش رو

به گزارش بوستان گفتگو، کشتی گیران این روزها در بلاتکلیفی محض به سر می برند و این در حالی است که هنوز برگزاری اردوی تیم ملی در هاله ای از ابهام است و ملی پوشان باید کمتر از سه ماه دیگر برای مسابقات جهانی آماده شوند.

بحران کرونا و نگرانی گوش شکسته ها، بلاتکلیفی ملی پوشان و مسابقات جهانی پیش رو

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، رویدادهای کشتی ماه هاست که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است و ستاد مقابله با کرونا به دلیل پربرخورد بودن این رشته ورزشی هنوز مجوز فعالیت های آن را صادر نکرده است اگرچه فدراسیون کشتی در کوشش است تا بتواند مجوز لازم را بگیرد اما هنوز پیروز نشده است.

بلاتکلیفی کشتی و خللی که در تمرینات کشتی گیران به وجود آمده باعث شده نگرانی نسبت به این رشته المپیکی بیشتر از گذشته گردد. نداشتن اردو و عدم نظارت کادر فنی بر عملکرد ملی پوشان در آینده تأثیرگذار است که می توان اثرات آن را در دراز مدت دید به همین خاطر مسئولان فدراسیون در کوشش هستند تا هر چه سریعتر به شرایط بلاتکلیفی کشتی سر و سامان بدهند و این رشته ورزشی را در روزهای کرونایی احیا نمایند، هر چند که مجوز ها هنوز صادر نشده است.

بحران شیوع ویروس کرونا باعث شده تا مسابقات لیگ هم به چالش کشیده گردد؛ در حال حاضر قرعه کشی مسابقات لیگ برگزار شده اما زمان و مکان این رقابت ها تعیین نیست و باید دید فدراسیون می تواند ستاد مقابله با کرونا را برای صدور مجوز مجاب کند یا خیر.

گوش شکسته ها در حالی چندین ماه است که در بلاتکلیفی به سر می برند که از سوی اتحادیه جهانی کشتی مسابقات جهانی آذرماه امسال است و باید خود را برای این میدان جهانی آماده نمایند. هر چند که از سوی اتحادیه جهانی کشتی زمان برگزاری این رقابت ها هنوز نهایی نشده است و با توجه به ویروس منحوس کرونا قرار است یک ماه قبل از این مسابقات تصمیم نهایی در مورد برگزاری رقابت ها گرفته گردد؛ اما تا به امروز برگزاری مسابقات جهانی در اولویت اتحادیه جهانی است و به طور حتم اگر شرایط مساعد باشد این رقابت ها برگزار خواهد شد.

در شرایطی که هنوز برگزاری اردوی کشتی گیران در هاله ای از ابهام است و زمان برگزاری مسابقات لیگ هم تعیین نیست؛ قطعاً نباید انتظار زیادی از ملی پوشان حاضر در میدان جهانی داشته باشیم و باید دید در این شرایط فدراسیون چه برنامه ای در پیش دارد. یکی از نگرانی اهالی کشتی عدم آمادگی ملی پوشان برای حضور در میدان جهانی است و قطعاً در شرایطی که تمرینات تیم ملی از اسفندماه تعطیل است و معلوم نیست این فرایند تا چه زمانی ادامه پیدا کند ملی پوشان از نظر آمادگی شرایط ایده آلی نخواهند داشت، البته فدراسیون با ارائه پروتکل های بهداشتی به دنبال مجوز است اما هنوز قطعی نشده است.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1285

به "بحران کرونا و نگرانی گوش شکسته ها، بلاتکلیفی ملی پوشان و مسابقات جهانی پیش رو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران کرونا و نگرانی گوش شکسته ها، بلاتکلیفی ملی پوشان و مسابقات جهانی پیش رو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید