با همت همدیگر میتوانیم بر کرونا پیروز شویم

به گزارش بوستان گفتگو، استاندار مرکزی در جریان بازدید از فرایند مبارزه با کرونا در کمیجان گفت: با همت همدیگر میتوانیم بر این بیماری پیروز شویم.

با همت همدیگر میتوانیم بر کرونا پیروز شویم

به گزارش خبرنگار از ، سید علی آقازاده استاندار مرکزی ضمن سفر به شهرستان کمیجان درجریان بازدید از فرایند مبارزه با بیماری کرونا دراین شهرستان نهاده شد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی درجریان بازدید از فرایند مبارزه با بیماری کرونا دراین شهرستان در گفت و گو با خبرنگار از ، گفت: میتوانیم با همت همه بر این بیماری پیروز شویم.

آقازاده اضافه نمود: این کوشش ها که به صورت شبانه روزی صورت می گیرد قطعا نتیجه خوبی خواهد داشت و سلامتی جامعه و مردم با همکاری همه و رعایت نکات بهداشتی حاصل خواهد شد.

او در این سفر با حضور در بیمارستان امام علی (ع) شهر کمیجان ضمن آنالیز شرایط امکانات نیرو های درمانی از کوشش شبانه روزی پرستاران و پزشکان قدر دانی کرد.

استاندار مرکزی در سفر به شهرستان کمیجان همچنین از فرایند مبارزه با بیماری کرونا در زمینه اقدامات پیشگیرانه و خدمات بهداشتی هم بازدید و در جریان اقدامات اجرا شده نهاده شد.

او در ادامه سفر خود از کارگاه فراوری ماسک که به همت سپاه ناحیه شهرستان کمیجان راه اندازی شده بازدید کرد و با حضور در ورودی محور های شهرستان از فرایند بازرسی های عوامل بهداشتی و انتظامی هم دیدن کرد.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1009

به "با همت همدیگر میتوانیم بر کرونا پیروز شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با همت همدیگر میتوانیم بر کرونا پیروز شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید