ایران از فدراسیون جهانی قایقرانی درخواست وایلد کارت المپیک جوانان کرد

به گزارش بوستان گفتگو، خبرنگاران: پس از عدم صدور ویزا توسط سفارت کانادا در آنکارا فدراسیون قایقرانی ایران با ارسال نامه ای به فدراسیون جهانی قایقرانی ICF (کانوئینگ) خواهان دریافت سهمیه به وسیله وایلدکارت (اعطایی) شد.

ایران از فدراسیون جهانی قایقرانی درخواست وایلد کارت المپیک جوانان کرد

به گزارش خبرگزاری تسینم و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی جوانان و زیر 23 سال آب های آرام دنیا و انتخابی المپیک جوانان در کانادا برگزار گردید. قایقرانان کشورمان به دلیل عدم صدور ویزا توسط سفارت کانادا نتوانستند در این مسابقات حضور یابند و در نهایت از کسب سهمیه المپیک جوانان بازماندند.

بر همین اساس فدراسیون قایقرانی ایران با ارسال نامه ای برای فدراسیون دنیای ICF توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد و با توجه به احتمال بالای کسب سهمیه در این مسابقات از مسئولان فدراسیون دنیای درخواست کرد تا به قایقرانان ایران به وسیله وایلد کارت سهمیه بدهند.

فدراسیون قایقرانی در نامه خود خطاب به مسئولان فدراسیون دنیای در مورد کوشش بسیار و به موقع خود در زمینه اعزام ورزشکاران و عدم همکاری سفارت کانادا در آنکارا توضیحاتی ارائه نموده و از ایشان خواسته شده تا با آنالیز موضوع، نهایت همکاری را با قایقرانان ایرانی در مورد حضور نمایندگان کشورمان در المپیک جوانان داشته باشند.

علاوه بر این فدراسیون قایقرانی طی نامه ای به کمیته المپیک درخواست کرد تا مسئله را به وسیله کمیته بین المللی المپیک نیز پیگیری نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 282

به "ایران از فدراسیون جهانی قایقرانی درخواست وایلد کارت المپیک جوانان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران از فدراسیون جهانی قایقرانی درخواست وایلد کارت المپیک جوانان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید