اندر احوالات رای برای شماره یک، بیرانوند در انتظار حکم یک روزه

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، علیرضا بیرانوند عصر امروز به دلیل تخلف در بازی پرسپولیس و تراکتور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شد تا برای رفتار ناشایست خود که سمت تماشاگران تراکتور داشت توضیحاتی را ارائه دهد.

اندر احوالات رای برای شماره یک، بیرانوند در انتظار حکم یک روزه

بیرانوند در حالی وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شد که حاضر به تبادل نظر با خبرنگاران نشد تا به جای او وکیلش از دروازه بان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس در مقابل میکروفون خبرنگاران دفاع کند.

مصطفی سلیمانی در این باره به خبرنگاران گفت: رفتار بیرانوند توهین آمیز نبود و او حرکتی نکرد که نشان دهد توهین نموده است. طرفداران حریف نباید به او توهین می کردند و رفتار وی طبیعی بود.

وی درباره احتمال محرومیت او در سه بازی آینده پرسپولیس به دلیل حکم کمیته اخلاق اضافه نمود: حکم کمیته انضباطی و اخلاق متفاوت است و ربطی به هم ندارند.

وکیل بیرانوند در حالی به دفاع از دروازه بان پرسپولیس پرداخته است که باشگاه تراکتور نسبت به این موضوع حساسیت به خرج داده و خواستار محکومیت او شده است.

اسماعیل حسن زاده پس از اتمام جلسه رسیدگی به تخلف بیرانوند در کمیته انضباطی در بین خبرنگاران حاضر شد و گفت: صحبت های بیرانوند را همراه با فیلم تخلف او دیدیم و شندیم. رای را امروز صادر می کنیم تا به دبیرکل رسیده و او با امضایش ابلاغ کند.

رئیس کمیته انضباطی درباره محرومیت احتمالی بیرانوند در آستانه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان اضافه نمود: صحبت های او را شنیدیم و بر همین اساس رای را صادر می کنیم. قانون نمی گذارد قبل از ابلاغ رای آن را اعلام کنیم.

وی خاطرن شنا کرد: عذرخواهی خود او و باشگاه پرسپولیس را شنیدیم و با توجه به این موارد رای دادیم. امیدواریم که عادلانه باشد.

حسن زاده در حالی خبر از اعلام حکم زودهنگام کمیته انضباطی دروازه بان ملی پوش پرسپولیس داد که کادر فنی سرخپوشان پایتخت قصد استفاده از بیرانوند در چهارچوب دروازه پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 19:45 دوشنبه هفته جاری در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در استادیوم آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 365

به "اندر احوالات رای برای شماره یک، بیرانوند در انتظار حکم یک روزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندر احوالات رای برای شماره یک، بیرانوند در انتظار حکم یک روزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید