انتظارات مطهری از 1400

به گزارش بوستان گفتگو، علی مطهری اظهر امیدواری کرد که در 1400 کشور به راستا عادی بازشود، تحریمها لغو شود، فروش نفت و مبادلات بانکی ما مانند سایر کشورها شود و به این وسیله گشایشی در وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم پدید آید.

انتظارات مطهری از 1400

این فعال سیاسی که در اواخر سال گذشته برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری اعلام کاندیداتوری کرد، در گفت و گو با خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که انتظارتان از سال 1400 چیست؟ گفت: انتظار من از سال 1400 این است که کشور به جهت عادی بازشود، تحریم ها لغو شود، فروش نفت و مبادلات بانکی ما مانند سایر کشورها شود و به این وسیله گشایشی در وضع اقتصاد کشور و معیشت مردم پدید آید.

وی ادامه داد: لازمه این امر سیاست ورزی عاقلانه است، به این معنی که با اقدامات نسنجیده داخلی و خارجی برای لغو تحریم ها و احیای برجام مانع ایجاد نکنیم، دو لایحه مرتبط با اف ای تی اف توسط مجمع تصویب شود تا ایران از فهرست کشورهای غیرهمکار و به اصطلاح لیست سیاه خارج شود.

این فعال سیاسی تاکید کرد: البته اتکا به توان داخلی در چنین شرایطی نتیجه مضاعف خواهد داشت. به طور خلاصه نباید به نام انقلابی گری سختی های غیرضروری برای مردم ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: هدف اولیه انقلاب اسلامی ایجاد یک ایران پیشرفته، آباد و آزاد بوده است که الگویی برای سایر کشورهای اسلامی باشد و آنگاه دنیای اسلام هدف های اسلامی را دنبال کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1640

به "انتظارات مطهری از 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتظارات مطهری از 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید