انتشار فیلمی از دیدار متحد ناوالنی با جاسوس انگلیسی

به گزارش بوستان گفتگو، رسانه حامی دولت روسیه با انتشار تصاویری مدعی شد که یکی از دستیاران الکسی ناوالنی، منتقد پوتین با یک جاسوس انگلیسی در رستورانی در مسکو دیدار داشته است.

انتشار فیلمی از دیدار متحد ناوالنی با جاسوس انگلیسی

گزارش ویدیویی راشا تودی که رسانه حامی دولت روسیه به شمار می رود، این طور نشان داد که الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون روسیه و از منتقدان ولادیمیر پوتین با اطلاعات غرب همکاری دارد.

به دنبال فشار غرب بر سر سرکوب حامیان ناوالنی، مسکو او را یک عامل خارجی نامید و دادستان های روس از درخواست تبدیل حبس تعلیقی او به حضور اجباری او در زندان حمایت کردند.

براساس این تصاویر، یک عضو جنبش ضد فساد ناوالنی با یک دیپلمات انگلیسی دیدار داشته و درباره تامین اقتصادی کمپین ها علیه پوتین، رئیس جمهوری روسیه صحبت می نماید. راشا تودی این شخص را به عنوان عامل مخفی و آشنا برای سرویس اطلاعات جاسوسی روسیه معرفی کرد.

در این گزارش تاکید می گردد که این متحد ناوالنی برای دریافت پول التماس می نماید، البته تصویری دال بر تایید این مطلب نشان داده نشد. براساس گزارش راشا تودی، انجام این دیدار در رستورانی شناخته شده در مسکو و زیر نظر عوامل ضد اطلاعاتی روسیه که این مرد مظنون ام آی6 را رصد می کردند، صورت گرفت.

در ادامه یکی از افسران سرویس امنیت و جاسوسی روسیه درباره اقامت یک مامور ام آی6 در روسیه صحبت می نماید که به مشارکت فعال در کار سفارتخانه با اپوزیسیون روسیه متهم است.

مسکو بارها غرب را به امور داخلی خود متهم نموده است. راشا تودی گزارش داد: تصور کنید اوضاع برعکس گردد؛ یک سیاستمدار انگلیسی با عوامل سرویس جاسوسی روسیه دیدار کند و خواهان حمایت اقتصادی و اطلاعاتی علیه رقبا گردد. یک رسوایی ملی رخ می دهد. علاوه بر مسائل اخلاقی، باید در اینجا یادآوری کنیم که چنین اقداماتی بی شک به عنوان تهدید امنیتی نگریسته می شوند. از نقطه نظر سرویس جاسوسی روسیه، آنها دقیقا همینطور هستند.

در این فیلم شنیده می گردد که فردی به طرف مقابلش می گوید که به دنبال اعتباراتی از سوی منابع تجاری است. او گفت اگر ما پول بیشتری می داشتیم، تیم خودمان را توسعه می دادیم. در بخشی دیگری از این گفت وگو درباره برنامه های این متحد ناوالنی برای انتشار اسنادی علیه فساد در بانک وی تی بی روسیه صحبت می گردد.

ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1564

به "انتشار فیلمی از دیدار متحد ناوالنی با جاسوس انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار فیلمی از دیدار متحد ناوالنی با جاسوس انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید