افزایش 18 درصدی بستری های کرونا در تهران

به گزارش بوستان گفتگو، نادر توکلی معاون درمان ستاد کرونا استان تهران، درباره شرایط بیماری کرونا در استان تهران، گفت: متاسفانه از هفته گذشته تا به امروز 18 درصد افزایش بار بستری داشتیم که این نگران کننده است. گرچه در اسفند ماه فرایند مرگ و میرمان نسبت به بهمن ماه کمتر بود، اما به هر حال این افزایش در بستری را داشتیم که نگران کننده است.

افزایش 18 درصدی بستری های کرونا در تهران

به گزارش ایسنا، وی گفت: این افزایش بستری به افزایش تراکم جمعیتی و کاهش رعایت فاصله گذاری اجتماعی منتسب می گردد که طی یک هفته اخیر در تهران اتفاق افتاده و همچنان هم ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این افزایش بستری در کل بوده است و در سن خاصی نبوده است. در عین حال متاسفانه تعداد ورودی بیماران بدحال مبتلا به کرونا به بیمارستان ها نیز افزایش یافته است.

توکلی درباره مجاز بودن سفر به شهر های زرد و آبی و احتمال سفر تهرانی ها در تعطیلات نوروز، گفت: به دلیل اینکه تهرانی ها معمولا به همه نقاط کشور سفر می نمایند، اگر در تعطیلات هم سفر نمایند و حجم زیادی از سفر را داشته باشیم، متاسفانه در هفته سوم فروردین احتمالا آلودگی در شهر های مختلف تهران وجود دارد و بر همین اساس درباره هفته سوم و چهارم فروردین ماه در تهران هشدار می دهیم.

وی تاکید نمود: خواسته وزارت بهداشت و ستاد استانی این بوده که مردم در خانه بمانند و مسافرت ننمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1643

به "افزایش 18 درصدی بستری های کرونا در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 18 درصدی بستری های کرونا در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید