اعلام آمادگی ونگر برای راهنمایی بایرن مونیخ در تماس با رومنیگه، بی میلی باواریایی ها به استخدام سرمربی سابق آرسنال

به گزارش بوستان گفتگو، سرمربی سابق تیم فوتبال آرسنال در تماسی که با مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ داشته، آمادگی خود را برای راهنمایی این تیم اعلام نموده است.

اعلام آمادگی ونگر برای راهنمایی بایرن مونیخ در تماس با رومنیگه، بی میلی باواریایی ها به استخدام سرمربی سابق آرسنال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ESPN، با وجود معرفی شدن آرسن ونگر به عنوان یکی از گزینه های راهنمایی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از اخراج نیکو کواچ، این باشگاه تمایلی به استخدام این مرد فرانسوی ندارد.

ظاهراً ونگر چهارشنبه شب در تماسی که با کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ داشته آمادگی خود را برای قبول راهنمایی باواریایی ها اعلام نموده است اما بازخورد باشگاه چندان مثبت نبوده است.

نشریه بیلد آلمان به نقل از یکی از مسئولان باشگاه بایرن مونیخ که نامش فاش نشده، نوشته است: آرسن ونگر چهارشنبه شب با کارل هاینتس رومنیگه تماس گرفت و از تمایل خود برای راهنمایی بایرن مونیخ اطلاع داد. بایرن مونیخ برای کارهایی که آرسن ونگر در آرسنال انجام داده ارزش و احترام فراوانی قائل است، اما او در میان گزینه های سرمربیگری بایرن مونیخ نیست.

در همین حال بعضی منابع دیگر به شبکه ESPN اعلام نموده اند دلیل خط خوردن نام ونگر از فهرست گزینه های جانشینی کواچ، مخالفت او با عقد قرارداد کوتاه مدت و ایفای نقش سرمربی موقت باواریایی ها تا خاتمه فصل بوده است.

بایرن مونیخ یکشنبه شب در پی کسب نتایج ضعیف در این فصل که بدترین آنها باخت 5 بر یک مقابل اینتراخت فرانکفورت بود، کواچ که سال 2018 راهنمایی باواریایی ها را برعهده گرفت، اخراج کرد و هانسی فلیک، دستیار سابق یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان را به عنوان مربی موقت تیم منصوب کرد.

سه گزینه دیگری که گفته می گردد بایرن مونیخ مدنظر دارد، توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، اریک تن هاخ، سرمربی آژاکس و رالف رانگنیک، سرمربی پیشین لایپزیگ هستند که هر سه نفر اعلام نموده اند در حال حاضر قصد راهنمایی باواریایی ها را ندارند. بعضی منابع هم از ژابی آلونسو، هافبک اسپانیایی سابق بایرن مونیخ - کسی که الان راهنمایی تیم دوم باشگاه رئال سوسیه داد را برعهده دارد - به عنوان دیگر گزینه بایرن مونیخ نام برده اند. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ تا الان حاضر نشده است از هیچ شخصی به عنوان گزینه راهنمایی قهرمان فصل گذشته بوندس لیگا نام ببرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 599

به "اعلام آمادگی ونگر برای راهنمایی بایرن مونیخ در تماس با رومنیگه، بی میلی باواریایی ها به استخدام سرمربی سابق آرسنال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی ونگر برای راهنمایی بایرن مونیخ در تماس با رومنیگه، بی میلی باواریایی ها به استخدام سرمربی سابق آرسنال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید