استراماچونی: بدترین قسمت مسابقه، نبود سه بازیکن در دربی است، باید روش مان را تغییر دهیم

به گزارش بوستان گفتگو، سرمربی استقلال می گوید تیمش برای برد به مصاف نفت مسجد سلیمان رفته بوده است.

استراماچونی: بدترین قسمت مسابقه، نبود سه بازیکن در دربی است، باید روش مان را تغییر دهیم

به گزارش خبرنگاران، آندره آ استراماچونی بعد از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: آغاز خیلی خوبی داشتیم. طی ضربه ای که توسط قائدی زدیم، به گل رسیدیم. نزدیک شدن به دروازه را خوب انجام دادیم. در نیمه دوم هم خواستیم بازی را به نفع خودمان ببندیم، به دروازه حریف نزدیک شویم و گل دوم را بزنیم. موقعی که برای زدن گل دوم آماده می شدیم، یک ضربه آزاد دادیم که نمی دانم آفساید بود یا نه اما گل دوم را خوردیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: تیم ما موقعیت های گل بیشتری در مقایسه با بازی قبل داشت ولی متاسفانه این فرصت ها را از دست دادیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد هنوز ترکیب اصلی استقلال تعیین نشده است، اظهار کرد: طبیعی است که وقتی تیمی بازیکنان جدید جذب نموده، برای رسیدن به هماهنگی نیازمند زمان باشد. قبول ندارم که تیم ما در نیمه دوم در لاک دفاعی بود بلکه ما در این نیمه فرصت هایی برای زدن گل دوم داشتیم.

استراماچونی گفت: وقتی با 10 بازیکن در زمین بودیم، موقعیت هم داشتیم که قائدی این فرصت را از دست داد.

سرمربی ایتالیایی استقلال تاکید نمود: ما تیمی هستیم که بعد از سه مسابقه دو امتیاز گرفتیم. کوشش می کنیم روش مان را تغییر دهیم تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه تیمش موقعیت های گل زیادی داشت، گفت: گلی که خوردیم روی اشتباه خودمان بود. ما موقعیت های گل زیادی داشتیم و اینطور نیست که در لاک دفاعی فرو برویم.

استراماچونی درباره تاثیر غیبت فرشید اسماعیلی در داربی، یادآور شد: بدترین قسمت مسابقه این بود که احتمالا سه بازیکن را از دست خواهیم داد. دیاباته به علت ضربه ای که به پهلویش وارد شد باید عکس برداری کند. قائدی هم در خاتمه مسابقه از ناحیه مچ پا مصدوم شد. به نظرم اسماعیلی خطا نکرد. نه تنها توپ را خیلی ساده و بدون خطا گرفت، نباید کارت زرد می گرفت تا کارت قرمز را هم دریافت کند.

سرمربی استقلال درباره عملکرد داور مسابقه و مردود اعلام شدن گل مرتضی تبریزی نیز اظهار کرد: فیلم مسابقه را ندیدم و نمی توانم درباره گل تبریزی نظری بدهم. درباره اسماعیلی می گویم که کارت زرد دوم اشتباه بود و اسماعیلی هم مرتکب خطا نشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 434

به "استراماچونی: بدترین قسمت مسابقه، نبود سه بازیکن در دربی است، باید روش مان را تغییر دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: بدترین قسمت مسابقه، نبود سه بازیکن در دربی است، باید روش مان را تغییر دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید