از باخت مقابل تراکتور درس می گیریم، برای شکست سایپا بازی می کنیم

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، سعید اخباری، مربی موقت تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری پیش از ملاقات ماشین سازی تبریز مقابل سایپا در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر گفت: سایپا تیمی با شخصیت است که تلفیقی از بازیکنان جوانان و با تجربه دارد. آنها کادر فنی خیلی خوبی دارند که در رأس آنها ابراهیم صادقی به عنوان یک جنتلمن است و شخصیت خوبی دارد. با این حال برای بردن وارد زمین می شویم.

از باخت مقابل تراکتور درس می گیریم، برای شکست سایپا بازی می کنیم

مربی ماشین سازی تبریز درباره باخت یک بر صفر تیمش در هفته گذشته مقابل تراکتور تبریز در دربی تبریز اضافه کرد: بعد از باخت چهار بر صفر مقابل آلومینیوم، طبیعی است این اتفاق رخ دهد. بچه ها کوشش خودشان را کردند و آن بازی برای ما تمام شده است. ما به شرایط جدول کاری نداریم، به هر بازی مستقل نگاه می کنیم همین که می توانیم موقعیت خلق کنیم جای امیدواری دارد.

وی تاکید نمود: واقعیت این است در بیشتر بازی ها دچار بدشانسی شدیم که مقداری از آن به شاکله تیم بازمی شود. بچه های ما از لیگ یک به ماشین سازی اضافه شدند و فکر می کنم به مرور بچه ها به خودباوری رسیدند. به صندلی تیم مان در جدول نگاه نمی کنیم و کوشش می کنیم نتایج بهتری کسب کنیم.

وی درباره تعداد گل های خورده زیاد این تیم گفت: فاصله امتیازی تیم ها به نحوی است که با دو برد جا به جا می شوند. هفت گل از 11 گلی هم که ما دریافت کردیم در دو بازی بود. شما بازی مقابل استقلال و حتی تراکتور را نگاه کنید، ما موقعیتی به حریف ندادیم ولی باید بیشتر کوشش کنیم و تمرکز کنیم. باید تا لحظه آخر فوتبال بازی کنیم، فوتبال 90 دقیقه نیست و از باخت مقابل تراکتور باید درس بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1496

به "از باخت مقابل تراکتور درس می گیریم، برای شکست سایپا بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از باخت مقابل تراکتور درس می گیریم، برای شکست سایپا بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید