اروپا با بیش از 206 هزار فوتی کرونایی، آسیب دیده ترین منطقه دنیا

به گزارش بوستان گفتگو، به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری فرانسه در گزارشی به نقل از منابع رسمی خاطرنشان کرد که از مجموع 15 میلیون و 237 هزار و 784 مبتلا به بیماری کووید 19، سه میلیون و 286 هزار نفر در اروپا بسر می برند.

اروپا با بیش از 206 هزار فوتی کرونایی، آسیب دیده ترین منطقه دنیا

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

اروپا از نظر تعداد کشته های ناشی از بیماری کووید 19 آسیب دیده ترین منطقه در دنیا است. از مجموع مبتلایان در اروپا به کرونا، 206 هزار و 633 نفر تا به امروز کشته شده اند. این رقم در دنیا 626 هزار و 994 نفر است.

در ادامه گزارش آمده است: با توجه به اینکه بیماری همه گیر کووید 19 در سراسر دنیا به ویژه آمریکا همچنان قربانی می ِگیرد، فرانسه در کوشش است با اجبار افراد به پوشیدن ماسک در اماکن بسته و عمومی از شیوع هر چه بیشتر این بیماری جلوگیری کند.

پس از چهار روز رایزنی رهبران اروپایی در بروکسل در نهایت آنها بامداد سه شنبه گذشته به توافقی برای پرداخت بسته مالی 750 میلیارد یورویی برای مقابله با کرونا و پیامدهای آن به کشورهای عضو موافقت کردند؛ توافقی که مقام های اروپایی از آن به عنوان شناسنامه تولد اروپای جدید نام می برند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 1230

به "اروپا با بیش از 206 هزار فوتی کرونایی، آسیب دیده ترین منطقه دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپا با بیش از 206 هزار فوتی کرونایی، آسیب دیده ترین منطقه دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید