اجرای برنامه مدیریت سلامت برای بهبود یافتگان کرونا در چین

به گزارش بوستان گفتگو، چین بعد از موفقیت در مهار ویروس کرونا، برنامه ویژه ای را برای مدیریت شرایط افراد بهبود یافته در سطح ملی به اجرا در می آورد.

اجرای برنامه مدیریت سلامت برای بهبود یافتگان کرونا در چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، با افزایش تعداد افرادی که در چین از ویروس کرونا نجات می یابند،کمیسیون ملی بهداشت این کشور یک برنامه مدیریت سلامت را برای این اشخاص طراحی نموده تا آنها بتوانند شرایط زندگی خود را بعد از مرخص شدن از بیمارستان بهبود ببخشند.

این برنامه که روز آدینه منتشر شده حاوی هفت قسمت است که موضوعاتی همچون تداوم قرنطینه، کنترل های بعدی، نظارت بر شرایط سلامت و بهداشت و در نهایت توانبخشی را در بر می گیرد.

بر اساس طرح یادشده فردی که بهبود یافته و از بیمارستان مرخص می گردد باید 14 روز را در خانه در قرنطینه کامل سپری کند و از نظر پزشکی کماکان تحت نظر باشد. کادر درمانی بیمارستان های در نظر گرفته شده برای هر فرد کنترل های بعدی را در خصوص هر فرد طی مدت دو تا چهار هفته انجام می دهند تا از بهبودی کامل اشخاص اطمینان حاصل گردد.

علاوه بر این، موسسات درمانی و بیمارستان های معین شده با بیمار و خانواده وی در تماس خواهند بود تا مدیریت امور در حین قرنطینه و کنترل های ضروری به طور منظم انجام شوند. افراد بهبود یافته باید در اتاقی با امکان تهویه مناسب باقی بمانند،جداگانه غذا بخورند و بهداشت فردی و به خصوص دستهایشان را مراعات نمایند و از خروج از منزل اجتناب نمایند.

در صورتی که افراد بهبود یافته مجددا نشانه هایی از سرفه و تب از خود بروز دهند باید بلافاصله به بیمارستان های معین شده در این برنامه مراجعه نمایند تا درمان آنها به طور مجدد شروع گردد. در این طرح روش هایی مبتنی بر فناوری و استفاده از گوشی و رایانه برای ارسال اطلاعات پزشکی اشخاص به بیمارستان ها نیز در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 954

به "اجرای برنامه مدیریت سلامت برای بهبود یافتگان کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای برنامه مدیریت سلامت برای بهبود یافتگان کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید