آنچلوتی: گرمای هوا باعث خستگی بازیکنان شد، دی لورنزو سورپرایز بزرگی برای من بود

به گزارش بوستان گفتگو، سرمربی تیم فوتبال ناپولی معتقد است بازیکنانش می توانستند در جریان بازی کار برشا را زودتر تمام نمایند.

آنچلوتی: گرمای هوا باعث خستگی بازیکنان شد، دی لورنزو سورپرایز بزرگی برای من بود

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی که شاگردانش بعدازظهر امروز (یکشنبه) در هفته ششم سری A ایتالیا در استادیوم سن پائولو با نتیجه 2 بر یک برشا را از پیش رو برداشتند، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی DAZN گفت: به دردسر افتادن در چنین بازی هایی طبیعی است، چون وقتی نتوانید نتیجه بازی را 3 بر صفر کنید، ممکن است دروازه تان باز گردد و در ادامه هر اتفاقی ممکن است، بیفتد.

وی اضافه کرد: ما نیمه اول بازی خیلی خوبی از خود ارائه کردیم و نیمه دوم تأثیرگذاری کمتری داشتیم اما هوا خیلی گرم بود و همین باعث خستگی بازیکنان دو تیم شد. در 10 دقیقه خاتمهی بازی 5 بازیکن را در خط میانی به کار گرفتیم تا حرکت بازیکنان برشا در جناحین را مسدود کنیم.

سرمربی ناپولی همچنین در مورد استفاده از جیووانی دی لورنزو در پست مدافع میانی در پی مصدومیت نیکولا ماکسیموویچ گفت: ما معمولاً از سه مدافع در خط دفاعی استفاده می کنیم و از فوزی غلام در سمت چپ و از کایخون در سمت راست بهره می بریم. وقتی هم که از دفاع چهار نفره استفاده می کنیم دی لورنزو به سمت راست خط دفاعی ما اضافه می گردد. باید بگویم دی لورنزو سورپرایز بزرگی برای من بود. او بازیکن قابل اعتمادی است که لازم نیست زیاد به او شرح دهید که چه چیزی می خواهید.

آنچلوتی همچنین در مورد مهاجم اسپانیایی اش که در دقیقه 73 او را از زمین بیرون کشید و الماس را جای او به زمین فرستاد، یادآور شد: یورنته بازیکنی با ویژگی های متفاوت است. به این دلیل یورنته را برای بازی انتخاب کردم چون او این فرصت را به ما می دهد که در محوطه جریمه حریف بیشتر حضور پیدا کنیم و نیمه اول هم خیلی خوب کار کرد.

کارلتو صحبت های خود را اینطور ادامه داد: تیم در دقایق خاتمهی بازی خسته بود، برای همین بود که یک هافبک به ترکیب تیم اضافه کردم تا مالکیت توپ را بیشتر در اختیار بگیریم.

وی در خاتمه در پاسخ به این پرسش که آیا امیدوار هستید که هفته بعد بازی اینتر و یوونتوس به تساوی کشیده گردد؟، گفت: من بیشتر نگران بازی بعدی مان مقابل تورینو هستم!

ناپولی با این برد 12 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی سری A ایتالیا صعود کرد. تیم های اینتر، یوونتوس و آتالانتا به ترتیب با 18، 16 و 13 امتیاز در رده های اول تا سوم هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: boostanchat.ir شناسه مطلب: 440

به "آنچلوتی: گرمای هوا باعث خستگی بازیکنان شد، دی لورنزو سورپرایز بزرگی برای من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: گرمای هوا باعث خستگی بازیکنان شد، دی لورنزو سورپرایز بزرگی برای من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید